Sidor

torsdag 20 september 2012

Morgondrink!

Laddar för dagen med en c-vitamindrink. Skvättar i Blutsaft, så ska jag väl bli piggelin snart. Det kan ju hända att jag borde dricka såna nyttigheter lite oftare, men såklart tänker jag ju inte på det förrän jag redan är sjuk... Mycket snack om sjuka nu, men det händer liksom inte så mycket annat... Jag går/ligger i sjukkoma hela dagen, dagen svischar förbi snabbt som blixten sen är det dags att lägga sig. Kan inte fatta att jag varit hemma en vecka!!!
Jag trivs att vara hemma, när jag har ork att fixa och dona. Nu är det ju värdelöst, har ju inte gjort nåt vettigt alls... Jaja, det är inget att göra åt.
Jag ska iaf dra en sväng med snabeldraken. Damm/hundhårsstatusen är deprimerande för tillfället...
Ikväll är det premiär för det där "Hela Sverige bakar", det ska bli kul att titta på. Men då blir man väl bara så sugen på götta, inte bra...
Nej, nu ska jag hosta vidare. Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar