Sidor

fredag 28 september 2012

Oj, vilken vecka!

Äntligen fredag och ledig helg.
Jag känner mig riktigt nöjd med avslutet på den här veckan!!
Kom hem, i postlådan låg månadens Glossy Box. KANON!!! Alltid lika roligt att öppna, jag rekommenderar verkligen att börja prenumerera. Ja, alltså om man gillar att testa på lite olika produkter förstås. Annars är det ju rätt så meningslöst...

Gårdagen var inte sämre den!
Var ner på fabriks i ett ärende åt Gofisen. Vad skådar mitt öga?!?! Den lilla, vita Aalto-vasen i första sortering till ( håll i er....) HALVA PRISET!!!!
Wihoooo!!! Sådärja! Några års samlande senare så har jag äntligen de 7 olika storlekarna i opal.
Och hur känns det nu då, frågar jag mig själv... Jaa inget speciellt faktiskt. Fast jag är ju glad och kan äntligen släppa tanken på att jag BORDE verrrrkligen köpa den där sista sista lilla godingen. Men det var det liksom.

Men den absolut bästa bästa avslutningen på veckan är ändå att min lillebror fick en lite dotter idag!!!
Ååååhhhh vad gosigt!!!
Igår när jag var på Gränby efter jobbet kikade jag lite på Missoni-kläderna på Lindex. I barnstorlekar alltså, och HJÄLP vad gulliga!!! Jag hade det på känn att det var dags alltså. :D
Så jag får väl skynda mig dit och hoppas det finns storlekar kvar, för en liten Missoniklänning ska väl tösabiten bara ha?!?!
Jag säger då det!!!
Det är tur att mina småsyskon är så produktiva, när storasyster är mer åt det tveksamma hållet... Dom är då såååå gulliga mina syskonbarn!!!
Vad kul det ska bli i JUL. Hoppas verrrrkligen dom fixar en gruppbild på småkussarna som faster/moster kan få i julklapp ( harkelharkel Rebecka o Robin ;))

Jag säger då det! Oj oj oj, vilken vecka!!!! I love it!!!
Och än är den inte slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar