Sidor

onsdag 5 september 2012

Höstsol...

... välkommen!!! Men måste det vara precis när jag ska iväg och jobba?
Känns inte livet som en stor konspiration ibland?
Jaja, bara gilla läget!
Har iaf sovis och börjar 12 idag. Mitt gamla vanliga schema börjar ta fart igen.
Tog fram min te-press från Bodum, det var längesen!
Satte en panna med rött te, ett som jag köpte i Lidköping i helgen. Höftade i lite lagom med te i silen. Tyckte jag. Först.
Blev kanske lite mycket? Ser ju nästan ut som kaffe i muggen. Haha!! Hur mycket ska man ha i egentligen??
Hade i en skvätt kastanjehonung. Den köpte jag oxå i helgen i Lidköping.
Satte mig ute på altanen och bara njöt en stund.
Snart är det dags att plocka undan på altanen, det känns VÄLDIGT ledsamt. Att vi går mot mörkare tider suger.
Men det är ju så det är, bara att släppa det... Tar en bit banankaka till...
Förresten lär jag lägga ut receptet på den där banankakan!! Jag gjorde den i måndags, den är fortfarande god och saftig. MUMS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar