Sidor

lördag 22 september 2012

Triangelmärkt?!?!

Imorse klev jag upp i god tid. Drog i mig nässprayen och den där tabletten för bihålorna. Struntade i hostmedicinen. Det är nog bäst att äta frukost först har jag märkt, jag mår ju bara sååå illa. Jag tror det beror på den iallafall. Jag mådde tom illa imorse när jag vaknade. Så iväg till Maxi och köpte frukost och vindruvor och Cola ;)
När jag kom hem hade någon ställt upp en varningstriangel vid vår garageuppfart?!?! Varför???
Jag var borta typ 40 minuter.
Jättekonstigt! Jag fick liksom svänga runt den för att kunna parkera på gården... Jag gick in och fixade frukost men var bara tvungen att "kolla posten" (fixa bildbevis till bloggen ;) ) och få var den borta... Va?!?! Jag hade inte sett någon.
VÄLDIGT märkligt...
Men nu har jag iaf ätit frukost och känner att jag mår lite bättre, skönt! Så då ska jag väl ta mig lite hostmedicin då. Jag drar mig lite, men det är bara att bita i det sura äpplet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar