Sidor

söndag 21 juli 2013

Benjamin Syrsa...

.... eller iaf en gräshoppa.
Fy vad äcklig! Menmen, livet på landet... Slår vad om att det är den som sitter utanför fönstret o väsnas på kvällen när det är sovtajm för längesen.
Annars har jag fixat ytterligare en stol idag, det tar sig.... Nu är det "bara" 2 stolar och bordet kvar. Dra mig baklänges vad jag ledsnat på att slipa stolar alltså. Det tar ju sån himla tiiiid!
Nu ska jag jag väl kanske klä på mig nåt lämpligare snart och så ska vi dra till nåt Ica Maxi och handla. Vårt kylskåp ser som vanligt ut att tillhöra en tvättäkta ungkarl. Vi växer visst aldrig upp här på E45:an... Och så hoppas jag innerligt att pläden jag har på span på Maxi är satt på Rea! 75 spänn hade Trendenser (på Instagram) sett den för på ett Ica där hon är ifrån. Men i Uppsala kostade den fortfarande 150:- förra helgen. Flera veckor efter hennes inlägg. Snacka om skillnad mellan butiker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar