Sidor

lördag 20 juli 2013

Nya glas!

I veckan fick vi nya glas av Orrefors! Tackarrrr!!! Pulse, design Ingegerd Råman. Jättefina!! Dom hette faktiskt bara Ingegerd förr i tiden, men nu är dom maskingjorda o billigare. 499:- för ett 4-pack. Prisvärt! Jag fick fyra så det lär väl bli till att köpa upp sig till 12 snart iaf. Det är en jättebra glasfabrik i Tyskland som gör dom, kanon!! Tycker dom har en bra höjd och kupan gör sig fint med Cola. Antagligen vin också, men jag verkar ju vara en helnykterist så det har jag inte testat.
Nu ska jag trycka truten full med godis och äntligen ta o läsa lite i boken som jag började med förra helgen. Har inte tagit mig för att läsa en endaste sida ur den i veckan. Jag finner liksom ingen ro. Såpp, truten fullproppad, hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar