Sidor

onsdag 31 juli 2013

Dags för aw igen då...

Idag blev det Basilico. Mums!!! Tog Basilico-pizzan. Fy farao vad god!!!
Idag var det jag, Gofisen och Karin. Så himla trevligt att stanna kvar i stan o käka en god bit mat i gott sällskap efter en dag på jobbet. Så kan man i lugn och ro prata om dagens/veckans/årets händelser. Ja, jäkligt trevligt!! :)
Sen fick jag ju en sån himla fin present av Sofia också! Jag blir nästan förbannad!! Mina absolut finaste olivskedar från Hardanger som jag aldrig köper själv och en påse med mumsiga grejer, ååååh vad lyxigt! Och jag blir bara ännu mer förbannad för att hon ska sluta snart. Skit. Vad håller människan på med?!?!!! ;)
Nä, nu ska jag lägga fötterna i högläge och drömma så sött med magen full av pizza. Idag igen... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar