Sidor

onsdag 24 juli 2013

Dubbeltrist!!!

Idag efter jobbet hände nåt skitjobbigt! Bilen la av. Orkar inte att den ska börja strula igen.... Kunde inte tro att det var sant! Precis vid rödljuset där lännakatten-spåret korsar Tycho Hedéns. Fy farao!!! Paniken när man rycker i växelspaken för att försäkra sig om att ettan ligger i och inte femman, gubben i bilen bakom som glor surt när micran liksom hoppade fram i snigelfart... Bättre avslut på dagen har man ju haft. Ja, så det var bara till att ringa Fredrik som fick sätta sig i passaten o hämta mig. Fy vad pinsamt att sitta där på vägkanten, tur jag hade lite batteri kvar i luren så jag kunde fejsbooka lite ;)
Självklart startade bilen på första försöket för karln och han bara drog iväg. Så tog vi ett snack i Salabacke och det var ju inga som heeeeelst problem med micran. Nänä, ta den du då!!!
Så drog vi hemåt och bilen började hacka och hosta strax efter flogsta. HAHA!!! Det var inte bara inbillning!!!
Men nu är vi hemma iaf, jag som ville mysa lite o kolla på film, nä då ska det kollas på FOTBOLL. Fy sicket skit!
Alltså vad är detta?!?!
Jag gör kväller, hoppas morgondagen börjar bättre än denna slutade!! God natt zzzzZzzZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar