Sidor

onsdag 3 juli 2013

Lackat och klart!!

Nåja, 2 stolar är iaf lackade och har fått flytta in. Tror det där lacket liksom äter lite av betsen, men det gör inget! Nu vill jag att det ska se ut som det gör, det spelar mig ingen roll längre. Blir det ohållbart i framtiden får jag väl bara måla över. Min energi får gå till annat. Jag lackade alltså de två stolar som jag betsade i våras, sen tog jag ett ryck och har slipat och betsat den tredje stolen. Det var duktigt av mig!! Flera timmar och tre sommarprat tog det. Så imorgon tar jag kanske en till... Sammanlagt är det 6 stolar och ett bord, det kaaaan hända att det tar ett tag. Jag hade ju sagt maj som deadline. Det är ju alltså kört! Men maj nästa år då kanske...?
Hur som helst längtar jag tills det är klart, då ska jag köpa en svart/vit matta som finns på Ikea. Så det är bra att det tar tid, kanske jag har sparat pengar till mattan tills det är klart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar