Sidor

tisdag 23 juli 2013

En grå dag.

Vad passar då bättre än att åka till Sigtuna och Steninge Slott?
Fick en redig chai-latte och foccacia på Valvet innan vi drog vidare till Slottet. Men vilken besvikelse det var på slottet! Vad har hänt med outleten??? Hoppas det reder upp sig till nästa gång vi åker dit.
Då fick det bli en tur till Arlanda Stad istället och Väsby centrum. Blev shoppat 2 bh:ar och en påse prylar på Bodyshop.
Så nu är det sopslut på kontot till torsdag ;)
Jahapp, efter den lilla turen åkte vi förbi Valvet igen, premiärsmak på deras mjukglass. Vilken GOD!! Laktosfri också, så det är ju PERFA för dom som inte tål sånt!
Innan vi avslutade turen ville jag till Tygriket i Enköping. Köpa lite mer garn.
Då tog vi vägen förbi mitt fina Pippihus som jag vill flytta in i. Det ligger ju jäkligt off alltså men ojojoj! Sen skulle jag säkert inte kunna sova där heller, men som ett härligt daghus skulle det nog funka iaf ;) knäppte kort på det (igen) och som vanligt svischade huset bara förbi. Hmmmm! Kanske ska ta mod till mig och stanna och knacka på och fråga om jag kan få mig en närmare titt... Ja, en vacker dag kanske det händer. Tills dess får jag kolla på små snuttar av stugan, hahaha! Mästerfotografen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar