Sidor

söndag 25 augusti 2013

Avslutningspizza.

Igår efter jobbet tog vi en halvspontan avslutningspizza på Basilico med Sofia.
Alltså pizzan där är ju fantastisk! Käkade upp den så fort så jag inte hann knäppa kort... ;)
Fick skämmas lite för Karin hade köpt present till MIG?!?! Varför???
Så himla gullig!!!
En Superfin ljushållare och kapsylöppnare. Ååååhhhh!!! Supergulliga Karin!!!
Så när jag kom hem fick jag verrrrrkligen ta fram virkningen och göra lite blommor. Jag o Fredrik kollar tydligen på typ alla säsonger av Prison Break. Han tycker att jag MÅSTE se den, så minst 2 avsnitt nästan varje kväll blir det. Jag tycker det är sådär, men kan väl lika gärna titta klart då. Så då passar jag på att göra blommorna samtidigt.
Snart klart, haha! Turbovirkning!!!

Nu har jag precis käkat godis och cola zero till frukost, kollat på Magnum P. I, dags att göra sig redo för en söndag på jobbet. Såååå skönt med sovmorgon och tidig kväller.
Zzzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar