Sidor

torsdag 22 augusti 2013

I arla morgonstund!

Blev den klar.
En kudde som tagit långlång tid. Varje blomma samt bladen tog 40 min stycket. Sen att sy fast dom tog också sin lilla tid... Men nu vet jag lite tricks till nästa gång ;) gjorde egentligen fler blommor, men det tog bara föööör lång tid att sy fast dom.
Sen att sy ihop linnetyget med det randiga, tjocka tyget var också en historia i sig. Linnetyget drog sig både hit och dit. Men knapparna gillar jag skarpt! Dom är faktiskt ganska stora, större än en femma iaf.
För övrigt tycker jag dessutom alltihop ser VÄLDIGT skrynkligt ut, men det ser värre ut på kort. Konstigt.
Nä, nu ska jag dra till jobbet, ADIOS!!

1 kommentar:

  1. Den hade ju sett lite överlastad ut med fyrtio blommor, bevars! Som det är nu är det helt perfekt. Heeelt perfekt.

    SvaraRadera