Sidor

söndag 4 augusti 2013

En frisk drink...

... Ute på altanen.
Blev helt plötsligt sugen på "varm och kall" , gick ej att uppbringa. Damen på systemet rotade i datorn, -det SKA finnas, jag går på lagret och hämtar.
En halv sekund senare, ANTIKLIMAX!!!
- Det står ouppackat på lagret så det kommer inte ut idag.
SUCK! Är det nåt jag ogillar så är det det svaret...
Man kan väl säga att det är på ingående, kom igen senare eller imorgon?
(Det försöker jag säga, känns ju lite taskigt mot kunden... Vi har hemma men jag tänker inte plocka upp det till dig, hur mycket du än vill ha/behöver det. Tur att jag inte hade ett STORT behov av det då... ;) )
Strunt i det då, tog nåt annat från Kiviks musteri: Lemon gold. Nåt slags vin.
Riktigt smarrigt, i lagom mängd. Det var OTROLIGT mycket smak. Citron och nåt annat, kanske rosvatten? Lite parfymigt sådär... Mycket väl kyld i vinkylaren från Vacuvin ute på altanen som sportade runt 45 grader slank det ner som lemonad. Men ett glas fick räcka.
Det är ju sjukt hur effektiv den där kylaren är!!!
Nä, nu ska jag lägga mig i solen igen och läsa. Imorgon är det jobb igen, ladda batterierna är viktigt!! Men sen måste det städas och tvättas i stugan, dra mig baklänges vad päls som driver omkring här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar