Sidor

lördag 31 augusti 2013

Bröllop och FATTIG student

Nyss hemkommen från Gränby, och jag känner mig som en riktigt fattig student. Köpte lite nödvändiga saker till skolstarten på måndag och det var ju tur att jag hade skattepengar kvar, för dom tog REDIGT slut idag. Hahaha!!!
Pennor, papper, Bare minerals hård foundation, limstift, linjal, ögonskugga, färgbomb,bh, chailatte och tejp. Och en snygg väska såklart. Känner mig fattig, men nöjd! :D
Sen klistrade jag fast ett snyggt A, som Johanna hade knutit fast på ett paket som jag fick förra veckan, på anteckningsblocket. Snyggt vart det, men undrar hur länge det sitter kvar... ;) pimp My kollegieblock!
Sen ringde brorsan och berättade att han och Jonna gift sig idag. Fantastiskt kul! Men jag blev såklart liiiite besviken att jag inte visste nåt, man vill ju veta och vara med när ens älskade syskon gifter sig såklart. Men det var borgerligt och det blir kalajs sen så man får väl va nöjd med det. Alla får såklart gifta sig hur dom vill.
Nu ska vi kolla på film och mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar