Sidor

måndag 2 september 2013

Leksand, nu börjar det...

Framme i Leksand och jag ligger här i sängen och ska försöka sova... Det är vääääldigt mörkt ute, hoppas rullgardinerna håller sig nere.
Jag och Camilla kom fram strax före 21. Gick ju rätt så fort faktiskt, 2,5 timmar från Uppsala. Skönt!! Camilla som körde och innan hon släppte av mig vid skolan käkade vi korv på mojjen. Tunnbrödrulle med en grillad. Göttmos!
Medan vi käkade såg jag en tunnbrödsrullemeny. Verka ha några sorter!!! Typ 15 olika. Sjukt!!! Undrar om jag kommer gå igenom alla...?
Nu är det snart spöktimmen och vi har suttit och snackat en massa i det gemensamma köket. När jag kom till "huset" ( stället vi sover i) var det bara 3 tjejer av 11 som kommit. Nu är vi iaf 9, hoppas det inte kommer nån stackare mitt i natten o knackar på... Jag har rummet närmast dörren (såklart) och jag VÄGRAR kliva upp o öppna, det kan jag iaf lova!!
Jag skulle dela rum med en som heter Camilla också, men det verkar som att hon delar med sin samåkningskompis istället.
Tycker nästan det är bra, jag har ju nojjat över mina nattliga samtal i sömnen hela veckan. Skulle bara vara FÖR PINSAMT om jag skulle börja hålla låda inför helt okända. Fy!!!
Nä, dags att stänga dom blå, frukost kl 7.40-8.10. Vilken konstig tid... Sen börjar vi inte förrän 9.15. Tur jag laddade med bananer, känns som att det blir en del mellisar kanske. Eller vad vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar