Sidor

måndag 2 september 2013

Första skoldagen...

... på vääääldigt länge.
Jag är så trött, blir en tidig kväller.
Började med färgläran, lite pyssligt. Jag gillar pyssligt!
Men när vi skulle göra färgkartor blev jag sist färdig med limmandet. DET gillar jag inte... Hahaha!
Imorgon ska vi måla. Intressant!
Det kom två tjejer till idag till huset, dom ville bo ihop så jag har fortfarande rummet helt själv. Rätt så skönt, även fast dom är SUPERTREVLIGA allihop så är jag ju mästare i att bre ut mig och mina prylar är verkligen överallt.
Efter skolan idag så körde Camilla runt med mig lite. Vi var till Rättvik och Nittsjö keramik. Jag gillar verkligen Nittsjös nya, fina saker i vitt. Kanske har funnits ett tag, men relativt nytt för mig iaf. Är så sugen på en skål och en kanna. 418 spänn stycket. Ska kolla på Fullerö vad dom kostar där, man vill ju liksom FYNDA... ;)
Vi ska ju ändå upp hit 5 gånger till så då kanske jag lyckas spara ihop några korvören som jag kan shoppa loss. För jag behöver ju verkligen lite fler skålar. Jag har ju så ont om just skålar. Verrrrrkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar