Sidor

onsdag 25 september 2013

En glass eller ett wienerbröd???

Glasswienerbröd!!!
Men mums alltså!!! Men det är till Rättvik vi lär åka och köpa tror jag, för varken jag eller Camilla kände riktigt igen smaken på detta som införskaffades i Leksand igår. Vi intog bakverket på en utsiktsplats mot Tällberg. Det är tur det, att Camilla åker runt med mig och visar alla gobitar där i Dalarna. Vilket ställe alltså!!! Jag har svårt att fatta att det bara är 4 träffar kvar på utbildningen, tiden bara rusar fram... Idag var vi tvungna att kika in i klassrummet bredvid vårt, där var keramikklassens tillhåll. Tänk vad intressant. Sen finns det bokbinderi och metallkurser i samma byggnad. Och en massa annat spännande. Suck!!! Tänk att bara kunna ägna sig åt lite skapande... Vilket lyx!!! Inte för att jag är så kreativ, men det måste man väl bara bli om man går på lite utbildningar tänker jag. Aaaahhhh Leksand!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar