Sidor

söndag 15 september 2013

Status: impopulär...

... VÄLDIGT impopulär, om man ska va lite mer exakt.
Idag kom då dagen, dagen då jag skrapade högra fälgen i fram på passaten. SATAN I GATAN!!! Det var inte så kul att ringa Fredrik och tala om, men egentligen.... Hur smart är det att göra fälgar där däcken inte ens sticker litelite utanför?!?! Som liksom kan ta emot om man kanske råkar buffa i en trottoarkant... T.o.m JAG fattar att det är dumt att inte ha däck som putar lite utanför... Jaja, suckjävel!! Jag som tyckte att jag var lite trött i hjärnan redan. Nä, bäst att lägga mig, hoppas morgondagen lugnar ner sig. Zzzzz

1 kommentar:

  1. Oups!!
    Vet exakt hur det känns!!
    I början när lilla gubben o jag blev ett par, så fick jag låna den fina bilen & tja....efter ett tag så lät det så här OM jag frågade om jag fick låna: Ja du får låna den, men du måste tänka på det här! Och så måste du se efter så att det inte blir så här! Och att du tänker på det här!!
    Men efter 3 inbackade bakändar, X antal skrapade fälgar, trasiga backspeglar och andra mindre blessyrer......så äger vi idag enbart fordon som kan framföras i skogs terräng XD

    SvaraRadera