Sidor

söndag 15 september 2013

Inte bara otursdag!

Det hände ju inte bara tråkigheter igår. Jag träffade många nära och kära också. 70-års kalas hos mormor så då var moster med Penti, kusiner, brorsorna, brorsbarnen och Jonna, och mamma förstås, där. Vart några härliga timmar ihop. Rickard tvingade jag med till Owe Jansson innan också. Kanon ju!! Efteråt käkade jag på Churchstreet med Johanna och Evelina. Dom träffade jag för övrigt innan kalaset också... Så, en mycket trevlig dag var det. Ett riktigt jäkla skrattanfall bjussade Johanna på också... Det har med utflykt på dagis och en ravioliburk att göra. Ja herregud så vi skrattade. Som nåt hämtat direkt ur en film.
Mormor hade letat fram sitt album med bilder på bara mig, jag skulle ta hem det, och jäklar i min låda om inte Joline är lite lik mig iallafall....? Tänk vilken lycka att få en mini-me i familjen!!! Kan det bli bättre??? En sån välsignelse för brorsan med familj.... ;)
Såklart var det ju många nära o kära som jag INTE träffade igår, men alltså det hinns liksom inte med alla gånger :(
Nej, nu är det dags att sova. Ska upp i god tid imorgon, det börjar ju dra ihop sig för hemuppgiften. GULP!!! Lär fixa innan jobbet. Men kanske har gjort 50% iaf... På söndag bara MÅSTE det vara klart, det är deadline. Höll på typ 3 timmar idag. Långsamt går det. Men kanske att det går lättare imorgon, nu när jag fick in snitsen idag. HOPPAS. Det är ju synd att jag är så jäkla oteknisk alltså. Jag gick ju nån datakurs förut, men det var ju 2001. Det är verkligen hur lång tid som helst bakåt. Synd att Rickard inte följde med hem, alla mina syskon kan ju sjukt mycket datagrejs. Typiskt att jag inte tänkte på det igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar