Sidor

tisdag 17 september 2013

Vilken utsikt!

Sitter tillbakalutad och tittar på bordet framför mig. I matlådan fanns en chorizo med makaroner och ketchup. Fredrik har lurat mig att ha på senap (ja jag vet!!! Makaroner och senap liksom) men det slank i. Är det ett tecken att tidningen ligger öppen precis på vinreklamen??? Kanske skulle korka upp en flaska eller två, vilket kackel det skulle bli då i butiken... Nä, bäst att jag håller mig till vatten. Dags att knata ut igen och jobba. Slutar kl 18 idag, så angenämt! Blir nog direkt hem till soffan, för fy FARAO vad jag känner mig hängig!!! Det vill jag inte vara, men ibland har man ju inget val. Jaja! Sucksuck!!! Bara att tagga till LEDIG FREDAG!!! WIHOOOOOO!!!! Sen bär det av upp till Leksand på söndag. Så himla trevligt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar