Sidor

torsdag 5 september 2013

Dör långpannedöden...

Tänk vad en långpanna är jobbig nu för tiden. Förr jobbade man ju mest hela tiden, men nu dör man av en liten inventering. Den där latmasken bor gott i ryggraden på Muris. Typiskt...
Men nu är stora skräcken över för i år, tog bara 15 timmar. Halv sju fick man dra till jobbet, inte nog med att det kändes som mitt i natten, känslan av att köra i mannagrynsgröt var typ total.
På hemvägen fick jag körs med helljus. Det bar ett tag sen. Det var ju inte längesen solen stod högt kl 22. Så nu är den på väg, VINTERN. Burr...
Och tänk vilken redig spindel som boat in sig i micran. Fyfarao! Höll på att köra av vägen!!! Kanske mest för att jag var tvungen att fixa en bloggbild, men riktigt vidrig var den. Om den hade ställt sig i mitten av fartvisaren, eller vad sjutton det heter, och spretat ut med benen så hade den lätt haft tårna på siffrorna runt om. Fy!!
Nä, nu är det väl dags att duna...
Ska bli så skönt att få sova ut imorgon!!! Sen har jag en hel del saker jag måste fixa. Jobbigt... Jag vill ju mest pyssla och kolla på hem till gården... ;) Nåt avsnitt måste jag väl kunna se ikapp iaf...

1 kommentar:

  1. Hehe, Hem till gården är ett STORT måste även i detta hemmet =P

    För övrigt så kan jag informera om att jag har panik bromsat på motorväg pga spindelchock i bilar! Så duktigt där att kunna sansa dig.....att tillochmed fota!
    Men vad gör man inte för en bra bild ;))

    SvaraRadera