Sidor

onsdag 18 september 2013

Alltså, kanske...

.... att jag ändå börjar bli färdig med läxan. Ska klippa och klistra lite bara, men det hinner jag väl klart imorgon före jobbet. Tar man tag i saker i tid, så hinner jag ju faktiskt en del innan jobbet också. Sabla tur alltså! 4 papper med färgkluttar som ska monteras, tråkigare saker har jag väl stått inför. Som jag ser fram emot att jobbveckan ska vara över och vi styr kosan upp till Leksand!! Idag fick jag även 1120 spänn av CSN, TACKARRRRR!!! Jag som tänkte strunta totalt i att ens ansöka om CSN-bidrag. Men så förklarade Zarah, klassisen, att tjänar man mer än maxbeloppet så minskar bidraget bara, men man får fortfarande ett bidrag. Tänk vad bra!!!
Sen håller jag verkligen på att nöta ut min mejl-knapp på luren. Nu är det flera mejl jag bara väntar och väntar och väntar på. Jag blir knäpp snart! Hjärntväddad att kolla mejlen var femte minut. Det som är bra är väl att det är HELT dött på mejltrafiken. Annars kan jag ju få typ tio reklammejl om dagen. Inte ens det får jag. Så inget ont som inte har något gott med sig...
Nä, dags att smeta på fejset och dra till jobbet då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar