Sidor

lördag 7 december 2013

7:e december

En låååååång morgon i sängen, Fredrik drog till affären och köpte frukost. Det blev juice, sirapslimpa och en magtablett. Mums! Kanske skulle ha käkat gröt istället men nu gjorde jag ett lördagsundantag. Juice och limpa... Jaja, får käka knäckemacka och gröt heeeela nästa vecka! ;)
Älskar mina Pulse-glas!!
Jag fick ju 4 från Orrefors i somras och sen fick jag Johannas 4 också. Perfekta att köra i diskmaskinen och ja, bara helt underbara!!! Allt blir lite godare i dom! Använder dom jämt!!
Imorgon ska jag till Gävle och käka brunch med pinglorna. SOM JAG LÄNGTAR!!!! Vi bestämde det för typ en månad sen, men jag har försökt förtränga det hela, det är ju så jobbigt att bara gå o längta! Sen ska jag till pappa i sandviken o lämna hans kaffemaskin och födelsedagspresent. JUST DET!!!! Bäst att lägga fram presenten så jag inte glömmer den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar