Sidor

onsdag 18 december 2013

Dekoratör.

Jasså, nu har jag gått klart distansutbildningen till dekoratör i Leksand. Sista dagen idag. Klart!! Känns konstigt och ledsamt att det är slut. Kommer sakna tjejerna som sjutton också. Men tur det finns insta o fejjan ;)
Imorgon ska jag till doktorn och få sjukintyg för magen. Hoppas jag iaf. Det är ju tydligen inte så lätt. Men jag vet inte vad som är bäst... må dåligt på jobbet och försöka hålla minen för julklappsshoppande kunder, kanske lägga en pizza eller två, eller va hemma och må dåligt. Helst vill jag ju må bra, men nu får ju tydligen inte jag bestämma. Men vi får väl se vad han säger om mina magbesvär, den där farbror doktorn...
Eftersom jag inte ska lägga ut fler bilder på filten förrän den är klar så var jag ju tvungen att ta en annan bild från luren.
Den här på Elias och doggen från i somras blev det. Söta!!
Eller... Det är ju snö där... ;)
Nej, dags för proviva och sängen. Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar