Sidor

tisdag 10 december 2013

Idag bejakar jag min tidiga vakning...

Eller vad säger man? Jag är nog lite för trött för att tänka ut den korrekta benämningen på mitt tidiga uppstigande. Eller uppstigning och uppstigning.... Jag ligger i sängen, men har tänt lampan, har tvn på och ska fortsätta på stickningen som jag började på igår. Eller egentligen började jag i söndags, men igår när jag kollade lite närmare på de dryga 25 varven jag stickat så såg jag att jag på något sätt vridit till stickningen så den var snurrad. Så det var bara att dra upp det och börja om. Det är på rundsticka så det var inte bara att rätta till. Fast på vanliga stickor borde det väl inte ens kunna bli så tokigt... Jaja... På tvn har jag på 5 ingredient fix på tnt. Blir man ju sugen på äppelpaj då. Eller vad hon gör... Jag tror att jag även ska ha på Peter Jöbacks julskiva. Jag ÄLSKAR den. Skulle kunna lyssna på den hela året. Det är ju riktigt mysigt att morgonsudda!!
För övrigt firar vi Victoria på jobbet idag. Det är hennes födelsedag och hon firar den på jobbet. Kan man fira sin födelsedag på bättre ställe och i bättre sällskap??? Tror inte det!!! ;) grattis Vickan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar