Sidor

söndag 22 december 2013

Utsikten för tillfället.

Tar en stödvila, doggen vill va med. Kollar på tvn och trynar ner sig under filten och slickar på mina fötter... Hmmm... Kanske får en sjuk hund här i huset snart också ;-P
Sen fick jag en sån fin syn i telefonen. Nu gick det inte att återskapa ögonblicket, men passar inte dom tjusiga amaryllisarna jäkligt bra till mina målade stolar?!?! Får se till att fixa det där bordet snart. Men nu måste det ju bli vår snart så jag kan fixa det utomhus. Snacka om att det där blev ett evighetsprojekt... Men det är väl kul med såna också??? Kanske inte, men iaf.
Skulle nog behöva nån till lampa över bordet också. Typ två till skulle kännas bra. Ja, kanske blir nåt sånt i framtiden... Nä, nu vila. Var ju till gränby, det sög musten ur mig. Men jag är glad att det var så lite folk. Dock fanns inte det jag skulle ha, höll på att börja fulgrina och skrika att det faktiskt stod fullt i lager på dras hemsida, men ist höll jag truten och köpte nåt annat. Men visst är det fel, iaf inte helt hundra, att ha ett synligt lagersaldo på hemsidan om dom inte uppdaterar??? Men skitesamma. Nu blir det som det blir. Zzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar