Sidor

onsdag 11 december 2013

Proppis...

Proppmätt DeLuxe!
Idag hade vi lite trevligt umgänge på jobbet efter stängning. Mat och godsaker i massor. Men fy så mätt jag blev. Jag åkte hem kl 22, rätt så tidigt alltså, och nu ligger jag här i sängen med cola (inte light) och ostpajen upp till öronen. GUUUUUD vad SPYMÄTT jag är!!! Men nu är det hög tid att sova, för imorgon är det jobb som gäller och ett friskt humör i julshoppingstider...
Ska kliva upp i god tid så jag hinner till Apoteket innan och köpa lite kuckelimuckmedicin, gäller att komma ihåg bara... Good luck!
Kolla in den supergulliga amaryllisen som blommat. Åååh vad söt!! Det är minisen som står med hyacinterna på bordet i rummet.
Sen fick jag ju en SUPERFIN present av gokarin innan jag drog hem. Tack snälla gulliga du. Bild kommer imorgon. Nu: god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar