Sidor

söndag 8 december 2013

BURR!

Kuckeliku klockan e sju!!!
Jag har varit vaken i närmare två timmar. Borde sova så jag orkar va vaken på dagen istället, men det har blivit nåt konstigt med min sovklocka. Och du ska inte tro att jag vaknar, går upp och gör nåt vettigt.... Nä, det ska fejsbookas och instagrammas några varv och sen läsa Aftonbladet och sen gå igenom fejsboken igen. Och nä, mina kära vänner är INTE så aktiva den här tiden så inget nytt händer det heller. Inga roliga uppdateringar, så jag fattar inte varför jag ens går in... Men jag är ju inte direkt superaktiv heller så... Men nu har jag då alltså klivit upp, slagit en drill, tagit mina morgontabletter, druckit proviva och släppt ut doggen. Fy farao, nu är det kyligt ute alltså! Men jag är inte förvånad. Det är ju december. Fick vissla både en och två gånger på hunden innan han kom in igen. Han kom väl tillslut i långsam lunk, slickandes runt nosen. Det är väl grannens kompost som fått sig en genomkörare igen... Suck alltså!!! Men jaja, det är ju inte direkt så att jag tänker klä på mig och gå ut med doggen mitt i natten så då blir det som det blir. Får väl dra ner på torrfodret helt enkelt.
Lite mysigt är det allt med ljuskulor i fönstret medan snön gnistrar utanför!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar