Sidor

måndag 30 december 2013

Livet i ryggläge...

Sisådär, nu var det längesen det hände nåt.... Jag har ju mest ägnat mig åt att i liggandes läge mått pyton och har inte gjort ett skvatt. Som grädde på moset fick jag jordens brakförkylning för några dagar sen så ja, jag tror min sista tid är kommen... Jag har ju sagt att jag inte ska visa min filt förrän den är klar, men det verkar ju ta ett himla tag det där... Så nu kommer här en bild :)
Jag har ju gjort den ganska bred tydligen så ja... Inte vet jag. Men det var väl det mest intressanta som hänt här i krokarna på några veckor. Imorgon måste jag ta mig till affären och Apoteket. Det kanske blir lite mer spännande.
Förresten tycker jag nog inte bilden vart så bra. Kanske får ta en ny imorgon i dagsljus ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar