Sidor

söndag 22 december 2013

Misslyckad meditation...

... Eller vad vet jag.
Men jag kan iallafall säga som så att Fredrik som kommer in och lägger sin hand på min arm och viskar/väser: Angelicaaaaa, vad är det häääär för maaaacka?
Vad i hela friden?!?!?!
En liten meditation, Max 4 minuter kvar, kan inte frågor om vad vi har för bröd i lådan vänta liiiite till????
Men jaja, -det är limpa vi fick av Magga. (-gå härifrån nu!!!!)
Får ta en mindfulness-paus när Fredrik inte är hemma helt enkelt.
Nu ska jag kliva upp, åka med problemmagen till gränby och handla en nödvändig pryl ( som jag önskar att jag slapp åka dit...) och sen direkt hem igen och typ DÖÖÖÖ!!! När man mår så illa är det ju inte nog med att man är illamående, utan det är ju det enda som snurrar i skallen. "Fy vad illa jag mår, usch vad jag har ont i magen" hela tiden... Hur kan jag fokusera på annat? Jaja, lite mer mindfulness på det här så kanske jag får en snilleblixt.
Förresten... Stora frågan så här före jul; vart har våra julkort tagit vägen??? INGEN har fått vad jag hört. Har julkortslådan blivit snodd här också?!?! Men lugn alla vänner, vi har iaf inte glömt er, alla som fick förra året har vi skickat till i år med. Plus några till förstås... Men hoppas de kommer imorgon. Annars lägger jag upp årets edition här på bloggen. Men jag undrar hur lång tid det ska ta? Vi postade FÖRRA lördagen. Och då var det 2 dagar innan sista datumet för julpost.
Vi har iaf fått många fina julkort som står på tavellisterna i köket. Så fint, så fint!!
Nä, skärpning Muris!!!
Dags att ta tag i dagens bestyr!!
Blä...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar