Sidor

fredag 21 november 2014

Bångelman...

Inatt har min lilla bångelman vaknat och tuttat VARJE timme igen... Varje gång jag tittade vad klockan var så trodde jag att det var ett SKÄMT. Men det kanske det var också. Ett jäkligt dåligt skämt isf...
Så nu ligger vi här i sängen o snackar lite innan vi kliver upp på riktigt. Då ska jag köra sopslut på lillfisen så kanske han sover ett par timmar i egen sån sen. Jag håller på o tränar honom på det faktiskt... I onsdags vart det 30 min och igår 45, sen var jag tvungen att väcka honom eftersom vi skulle iväg. Sen sov han som en STOCK på bron i vagnen på eftermiddagen igen. Helt otroligt. Så det får väl bli en prommis i det tråkiga vädret idag igen. Väldigt tråkigt att jag är så trött, för egentligen skulle vi till Elliots kompis Noel i grillby. Men jag törs inte köra när jag är så trött, då är det bättre att åka en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar