Sidor

fredag 21 november 2014

Den ultimata julkalendern.

Ja den fick jag av Fredrik idag. Wihoooo!!! Vad glad jag blev!!! Så nu längtar jag ihjäl mig efter 1:a december!!
Vi är nyss hemkomna från Gränby, barnbidraget brände i fickan ;) men jäklar vad kuponger man får, bara idag sparade jag säkert 500 spänn på mina inköp. 25% checkar här och 50 spänn där samt bonuscheckar hit och dit. Jag har blivit en riktig kupongkvinna hahaha!!!
Men nu har vi fått fixat lite presenter till alla små bebisar och kalasbyxor till vår lilla guldklimp som för övrigt somnade som en stock på hemvägen. Både bra och dåligt, bra att han sover eftersom han sov typ 1,5 timmar idag bara. Gissa om jag är trött?!?! Dåligt eftersom han nu ligger och sover i kalasbyxor och body, vilket betyder att jag inom obestämd tid måste kliva upp och byta till pyjamas på honom. Det värsta är att man ju inte vet om det blir om 20 minuter eller 2 timmar. Så frågan är om det överhuvudtaget är någon mening med att slumra till ett tag... Ja såna där bekymmer kan man ju ha. Jamen det där med kupongkvinna: Har dessutom skickat in kvittot på dagens inhandling på Ica till Libero. Man får nämligen en söt necessär om man köper tre libero-produkter och skickar in kvittot. Har man kanske lite för mycket tid när man är föräldraledig...? ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar