Sidor

lördag 1 november 2014

Som en dröm!

Tänk vad vår lille pojke är bortis!! Idag bäddade jag rent i hans spjälsäng (han har dock aldrig sovit däri) och nu var det dags för sängkläderna Camilla sytt. SÅ FINA!!!! Jag dör!!! Och tänk vilket besvär, jag var ju helt på det klara med att det skulle bli en tjej, så efter att hon först sytt ett rosa set så pluppade en liten gosse ut. Sorry... Men när man själv är säker på att det blir en tjej och läkaren (ja läkaren, inte bm) säger att det blir väl en tjej då, vid rutinultraljudet, ja då TROR man ju faktiskt att det blir en tjej. Visst???
Men jag är så glad över Elliot och skulle inte byta bort honom mot någon tjej i världen!!! Men det blir ju lite "annorlunda" när dom på förlossningen talar om att det är en liten pojke...
Ja nu börjar jag bli sugen på att tapetsera om därinne i lilla rummet. Hoppas att vi får honom att sova själv en liten stund i sin säng. På dagen åtminstone... Testade att ha honom i vaggan nu på morgonen igen. 30 minuter.... Suck! Så nu är han vaken och fortfarande supertrött så lite gnälligt värre. Jaja... Jag käkar väl lite godis så kanske det hjälper ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar