Sidor

söndag 9 november 2014

Vad hände sen då...?

Jo vi drog till Kafé magnifik i Enköping. Vad härligt att dom har söndagsöppet!!!
Lillis satt så snällt och väntade på oss föräldrar innan vi drog. Han verkar gilla lejonkungen, hur gulligt??
Fikat var jättegott och Elliot har ju inte fått provsmakat nåt på länge så han fick smaka majs och gurka. Sög lite på en hel gurkbit också, men sen fick han nöja sig med sin favoritapa. Själv käkade jag foccacia med lax och Fredrik tog snickerskaka. På hemvägen pajade min bil lite, kanske för att vi tankade här hemma innan vi drog. Fredrik lämnar in den på verkstad imorgon så får vi se vad den killen säger. Så typiskt!! Men då får jag köra passat istället. Och jag är riktigt glad att den pajade när Fredrik körde, annars fattar man väl hur det skulle låta här hemma ;)
Till middag var vi bjuden på fiskpirog hos Fredriks päron. Mycket gott! Sen blev det hemgång med övertrött lillfis vid 18-tiden. Han somnade spm en stock för ett tag sen så jag blir helt osäker på om det ens är värt att lägga sig, kommer han vakna snart eller inte?? Det lär väl visa sig...zzZZzZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar