Sidor

lördag 15 november 2014

Lätt det bästa på länge!!!

Ja nu snackar jag SNORSUG!!!
Fy farao vad bra!! Fattar inte, dom borde följa med på köpet när bebisen pluppar ut. BVC: tvinga på alla föräldrar direkt!!
Köpte en igår och jäklar vad den rensade nosen på lillfisen. Vad synd att jag inte köpt den tidigare... Men nu har vi en och vi kommer behöva köpa fler filter inom en snar framtid. Jaha ja, annars är det hittills en trött lördag. Jag hade bestämt att jag ska få sova lite ifred i helgen, det går lite sådär att sova med lillkorven som vispar omkring och ska tutta hela tiden. Och snora och hosta och bajsa förstås. Meeeen det verkar INTE gå så bra. Tror vi drar upp till min kusin i ett par veckor snart... ZzzZzz
För övrigt ska vi dit om två veckor på övernattning och Pizza från Verona, det kommer bli ASMYSIGT! Och första advents-fika hos faster Magga. Fast jag har inte pratat med henne än om det, kanske bäst att ringa snart... Dålig på det där jag.
Meeeeen innan det så kommer Evelina och Johanna den 28:e. Wihoooo!!! Det längtar jag sjukt mycket efter!!!
Hur går det med alla julklappar då?
Jag har inte köpt en enda, men har planerat och skrivit en lista iaf. Bara att åka in till stan och bocka av. Gör det väldigt lätt för mig. Skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar