Sidor

söndag 9 november 2014

Godmorgon söndag!

Farsdag och allt, vart tar tiden vägen?!?! Jag får panik för tiden går så fort!!!
Veckans roligaste: vi hade bebisträff hos oss i torsdags. Sååå mysigt, men lite trångt för vi har ju så litet hus. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum ;)
Fick en fin cyklamen av Beata och Dante <3 som jag tyvärr nästan genast tog kol på, men har försökt återupplivat... Det bjöds på mackor och rosa kakan. Bullar hade jag bakat också men där vart jag direkt missnöjd. För mycket mjöl i degen. Fast fyllningen vart god. Så resten av veckan är det gottisrester som stått på menyn. Mums!!! Igår var vi bara hemma och gick o pyjamasen hela dagen. Skönt, men samtidigt lite stressande. Vi körde lite hoppgunga och smurfparty så lillfisen somnade som en stock i vaggan och rörde inte en fena på säkert 45 minuter.
Nä nu har klockan hunnit bli 7.45 och det är hög tid att vi kliver upp och drar ut! Så vi inte blir inne hela dagen igen. Men vi har det för mysigt med morgonbus i sängen och lillis hade ju bajsjympa för två timmar sen så han somnar nog snart igen. Men det är farsdag så vi ska iväg och fika någonstans, men vet inte vart. För det är söndag, inget öppet i Enköping säkert... Kanske vi åker till kompisarna i Sigtuna, fast egentligen skulle jag vilja åka till Ikea för jag behöver lite prylar... Men det är väl inte så kul farsdagsfika ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar