Sidor

onsdag 27 januari 2021

Dunder och brak!

Igår var jag till en kiropraktor för första gången i livet... (var nog en gång när jag var 20 med, men då kunde inget göras åt mina besvär) men HJÄLP!!! Vad nervös jag var!!
Men han knäckte på och det känns nog lite bättre mellan skulderbladen faktiskt. Nere ovanför rumpan känns det som vanligt... vi får se på måndag på återbesöket...
efter det hämtade jag ett paket som jag glömt att jag beställt. Men gud så roligt!! Hade handlat från Jotex. På halva reapriset. Sjukt värt!! 660 spänn för en hög ljusstake med en fasan (tänker genast på den rackarn jag körde på för ett tag sen. Stackarn!!) och 6 små pannor i gjutjärn. Perfekt till servering av heta räkor. Eftersom vi aldrig umgås med folk så blir det 3 pannor var då. Hahaha!! För Elliot vägrar räkor... skräll!
Som ni kanske ser så är bilderna skärmdumpar på leveransbekräftelsen från jotex...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar