Sidor

lördag 23 januari 2021

Oj, vad hände här?

Vaknade hur tidigt som helst, (som vanligt) men har legat kvar i sängen och slösurfat på luren. Såååå SKÖNT!!! Det är helg!! Gossen, som också vaknar hur tidigt som helst, har roat sig med spel och nu sitter han och gastar för fulla muggar med Edvin. Hahaha!! Så skönt att dom ändå hänger med hjälp av padda och tlfn.
Men iaf... vad ser jag?!?!
Det är totalt snöfritt!! Och grått är det också... FY!!! Tur vi laddat med solstolar därborta vid tvättstugeväggen redan.. hahaha!! Bäst att vara förberedd eller...?? Och hjälp vilka skott päronträdet skjutit iväg... kanske dags att lära sig hur man klipper träden. Köpte ju ändå en bok från jultidningarna i ämnet...
Hahaha!!! Vilket deppväder!!!
Nu är klockan snart nio och beredskapen sätter fart. Få se om det blir någon Covid-utryckning den här helgen då... skulle nästan vara lite spännande!
Känner att jag behöver en hobby... eller har jag det redan..?? Är det nu fyrtioårskrisen kommer smygandes...? Vem är jag? Vad vill jag? Vad har jag gjort med mitt liv hittills? INGET VA?!?!?! Eller...? Alltså hela denna existens... vad händer? Borde jag gå en kurs? När ska jag orka gå en kurs??
Jaaaa HERREGUUUD!!!
Jag tar lite godis och Cola... tar fram virkningen (som jag ledsnat på) och kollar färdigt nya säsongen av "blown away" på netflix. Exakt såååå mycket orkar jag engagera mig i min personliga utveckling just nu... hahaha!!  Såååå LYCKA TILL... jomen tackarrrr!!! suck hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar