Sidor

måndag 4 januari 2021

Jääääääs!!!!

Äntligen kom mina nya glas hem, HURRA!!!! Beställde i mellandagarna från iittala.com. På rea naturligtvis för annars hade jag veeeerrrrkligen inte haft råd. 8 glas, en karaff samt en snygg kökshandduk som inte fick vara med på bild pga glömde bort att lägga upp i bilden. Hahaha! Men den går också i grönt. Grönt är skönt!! Och jag SVÄR alltså.... jag tvekade ändå lite när jag beställde, produktbilderna på hemsidan gör dom INTE rättvisa. Så mycket finare i verkligheten. Vilket jäkla kap!!! Ja, jag är nöjd... kontot är ledset... men nu är det ju bara tjugo (GULP) dagar kvar till lön... hahaha!!!
Ååååh!!!! Måste dricka nåt genast!!!
Sen är det en bild på hyacinterna också. Dom slog ju ut jättemycket typ i går...
så nu ligger jag på soffan (lovade Elliot i ett svagt ögonblick att vi sover här inatt...zzz) och ska drömma om glas och inhalera väldoft. Men jag tycker nästan det kliar och rinner lite i ögonen. Men det säger jag då, VÄGRAR vara allergisk....!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar