Sidor

lördag 30 januari 2021

Sally-Bo

Borde inte alla ha en Sally-Bo?!?! Jag tycker det! Eller iaf hundra stycken så att beställningen blir gjord!!
Skärmdumpen är från instagram/studiolisabengtsson. Jag missade HELT att köpa den där kaninen när den fanns på Ellos.se. Blev sååå ledsen för den ser ju sååå gullig ut. Jag lyckades köpa ett fågelbad i samma kollektion, ett samarbete med Studio Lisa Bengtsson, som är helt FAB! (Googla vettja!) Så en kanin skulle sitta fint nu när det ändå kanske finns en möjlighet att få tag i en. Kollade nyss på saldot och det behövs 41 till beställningar... så: behöver ni en mångfunktionell kanin till hemmet, passa på!! Haha!!! Man skulle tro att jag gör nån form av reklam, men det är alltså direkt för egen vinning. Att jag själv ska kunna beställa en. Skulle vara riktigt tjusigt vid nån plantering med luktärter. Eller lavendel... eller lägga stickningen på... ja... möjligheterna är OÄNDLIGA!!!


1 kommentar:

  1. Hej! Jag har en Sally Boo kanin att sälja! 0708563000/maria

    SvaraRadera