Sidor

fredag 29 januari 2021

Lite gammaldags...

Middagen igår... till mig för grabbarna vägrade ju såklart...
Varma mackor med champinjonstuvning. Passade ju ändå skitbra på vårt porslin. Man blir glad!!
Sen började jag även på en stickning. Som ni ser har det redan gått åt en hel del garn för provtappar... men nu tror jag ändå jag fick till det och ska sticka loss. Det ska bli rutor som jag sen tänker sätta ihop. Till en filt. Det blir nog bra. Man kan söka på "sticka dominorutor" för tydliga instruktioner på youtube. Tydligen inte så jättetydliga för mig som var tvungen att provsticka flertalet ggr, men såhär i efterhand kan jag tycka att det var bra nog. Haha!!
Och idag är det fredag. Men tänk vad härligt med helg. Hurra!!!! Några timmar på jobbet bara, sen så!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar