Sidor

söndag 17 januari 2021

En kasse...

... kommer lastad!!
Fredrik var snäll och åkte ner till färgaffären för att hämta en kasse garn från Hobbii... jag bara ÄLSKAR färgen på dessa nystan!!! Blir så peppad och inspirerad!!! Sen blir det ju inte lika effektfullt när man stickar eller virkar som man ser framför sig. Så det är ju trist... kanske...? Jag vet inte. Känner mig så tveksam och fundersam över mycket nu för tiden...
iaf kollade jag lite stickfilmer på youtube imorse... är SÅÅÅÅÅ nära att börja sticka en filt istället... den här virkade sicksack-filten tar verkligen sååååå mycket tid i anspråk. Saker som går trögt ooooorkar jag inte med... som att jobba i seeeeg sirap. Zzzznark!!! Orkar inte!!! Hahaha!!! Men jaja...  djupandas, jobba på. Tillslut är det klart! Det blir härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar