Sidor

onsdag 21 juli 2021

Alko-merch och bruschetta…

Idag var vi på kalas hos Vidar. En heldag i sol (och pool). Nova bjöd på bruschetta, alltså hur gott?!?! Vi ville som vanligt INTE åka hem, men var tvungen att hämta ett paket på färgaffären. Alltså jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till mig själv i frågan… är det riktigt normalt att köpa alkomerch? Jag har LÄNGE velat ha tiki-muggar… tycker det är riktigt mysigt! Men är också lite konstigt snål ibland osv… har alltså inte köpt några, förrän nu. Av nån konstig anledning har jag fått så mycket reklam på fejjan från den där Jägermeister-sidan där man kan köpa jäger-prylar. Och så fanns dom där, muggarna. Grönt och guld som jag gillar också… och så kunde man betala med klarna… jamen jag slog till. 8 stycken. Jag gillar dom!! Kanske inte kommer dricka jättemycket jäger i, men nåt annat gott lär det väl finnas…
Eller är det knäppt att ha jäger-tiki-muggar…???
Om jag vill va lite cool får jag väl ljuga och säga att jag snodde med dom från nån häftig tiki-bar när jag var på Hawaii senast… Hahaha!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar