Sidor

torsdag 15 juli 2021

En redig gurka!

Det får jag lov att säga, gurkplantorna leverera trots sin väldigt trötta uppsyn. Jag tror jag måste fördjupa mig i ämnet till nästa sommar. Kanske sätta dom vid spaljén dör luktärterna är nu. Jag börjar ändå bli lite trött på att klippa bort vareviga dag. För jag gjorde ju en rätt dum sak med den där spaljén alltså. Det är VÄLDIGT bökigt att komma åt dom rackarna… men för gurkor… ja det borde vara PERFEKT!!
Annars då…? Jo, hyllan som jag så jäkla ivrigt kastade mig ner på Ica för att hämta… ÄNTLIGEN en plats för mina Silverseeds!!! Men då lutade hyllan så sjung mycket till vänster, så jag blir ju helt sjösjuk av att titta på den. MYCKET trist! Så det får väl bli ett projekt att skicka tillbaka den idag då… jag brukar ju så sällan skicka retur, men jag har hört att det är plättlätt…
Som grädde på moset fick jag migrän imorse. Tryckte i mig dubbel dos, skallebank gick över men jag mår ändå lite illa. Jag är inte på topp… stackars barnet som måste hänga med sin riktigt tråkiga morsa…
Jaja… vi får se hur dagen utvecklar sig. ZzzZzz




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar