Sidor

lördag 31 juli 2021

På plats!

Nu har skåpet kommit på plats och Fredrik tog belysningen från det andra skåpet och satte i detta. Bra! Lite omstrukturering av prylarna krävs… men det kanske jag fixar ikväll. Just nu sitter jag i soffan i pyjamas fortfarande. Det var en tuff vecka, första på jobbet efter semestern. Haha! Aldrig är man nöjd, men jag är väldigt glad att jag inte fått utryckning på beredskapen jag har i helgen.
Elliot spelar med Edvin och Fredrik är i båten. En jäkligt najs lördag!!  Ibland (eller typ jämt?!?!) behöver man verkligen inte göra nåt! Kanske ska titta på nåt play-program. Har tagit en massa skärmdumpar på telefonen med program jag ville se på semestern. Men 5 veckor… hur är det ens möjligt att det kan gå så fort?!?!?! Nu är det väl typ 11 månader kvar till nästa semester. Hahaha!! Upplyftande… men jag gillar att jobba med förstås. Men semester är ju alltid liiiite härligare. Framförallt så här veckorna efter. Snart känns det ju så avlägset med semester, så är det ju jämt. Invänjningsperiod. Hahaha!!
Nu när jag sitter här och tittar på mitt skåp slår det mig att vi har ju haft en plan att måla om väggarna i vardagsrummet. Har ju t.o.m. en burk med där som står och väntar… men den färgen måste väl ha blivit gammal…? Var det 2-3 år sedan..?
Iaf älskar jag färgen på skåpet och tänker att det skulle nog vara väldigt!!!! snyggt med samma på väggarna?? Inte på fondtapeten men resten.
Nu ser det ju lite knasigt ut med två väggar med lite mörkare färg, en vägg med ljusare färg OCH en tapetvägg… men man har väl vant sig eller så bara stängt av ögonen pga aldrig åtgärdar det… typiskt!! Man ska väl ändå bara vara glad och tacksam att man har väggar (och tak över huvudet) öht?!?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar