Sidor

lördag 17 juli 2021

Snart klart!

Lite förbättring på måleriet väntas imorgon, men sen får det räcka. Men jag känner mig nöjd med färgvalet får jag lov att säga. Dom är duktiga där nere på färgaffär'n!! Jag bad om färgråd, nån slags grön, tog det kanske tre sekunder så hade Pernilla slagit upp en färg. Alltså, PERFEKT!!
Sen är jag ju som vanligt inte världsbäst på att måla, men vem ska syna det under luppen? Hahaha!!
Vilken härlig dag!! Elliot var hos Edvin och hade lyxliv, jag vill ju så gärna vara med!! Vi älskar att hänga med dom!! Men det är väl bra att han slipper hänga med morsan sin…
Så stort tack till Södergrens för idag! Fredrik var vid båten så jag kunde måla och lyssna på Sommar i P1 och en podd exakt helt obehindrat. FAB!!!
Efter en arbetsdag vid garaget kom jag på: SHIT!!! Det har ju varit bastuvärme, bäst att vattna luktärterna!!! Klippa dom också. Det är ju sjukt vad mycket blommor dom ger!! Ja, jag ska väl fortsätta hålla efter med blommorna. För det är ju trevligt med alla färger! Känns som att det mesta andra i trädgården blommat över…
Men nu så är det höööög tid att duscha och hoppa i lopplådan. Fy vad skönt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar