Sidor

söndag 25 juli 2021

Kommer han utveckla gälar…

… gossen…?
Han är då så himla modig och verrrkligen inte en badkruka, det kära barnet. Han hoppar i från bryggan och badar i timtal så fort han får chansen. Mitt fina barn!! Nu har vi hängt nästan varje dag i 5 veckor, men imorgon börjar jobbet och det är Fredriks tur att ha semester. Det kommer kännas riktigt konstigt… jag fick tom känslan av att det där med trav skulle lösa hela situationen så jag hakade på en andel. Nitlott. Jag är den med SÄMST tur i spel jag någonsin träffat får jag lov att säga… men vad gör det, man är ju rik på så mycket annat. Men tid, det är väl nåt man skulle önska sig mer av… jaja!! Typiskt!
Nu är det dags att stänga kiosken för idag. Imorgon ringer klockan i ottan. Alltså…zzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar