Sidor

onsdag 14 juli 2021

Ut på tur…

Igår tog vi en tur med Eckerölinjen, jag och Elliot. Vi handlade och käkade och lyssnade på musik i baren. Det blev väl liiite långsamt ett tag, tyckte gossen, men jag tyckte han fixade det bra. Han envisades med absolut köpa en liten handsprit med ninja-doft (eller var det samuraj…?) från rituals och som det luktade… RÄTT mycket så att säga. Men han var nöjd och höll hårt i flaskan medan han sov i bussen till uppsala. Hahaha!
Nu sitter vi och gör inte mycket alls. Jag tog tag i trimmandet runt tomten. Körde slut på soppa och mig. Herregud!!! Helt slut i armarna. Körde nog slut på tråden med, så ikväll tänker jag lära mig den REJÄLA trimmern. Fy farao vad med växtlighet det är där ute. Ja, det är som rena rama djungeln. Men det är bra för mig att ta tag i nåt. Snart är jag inne på sista semesterveckan och jag kan inte fatta hur snart 4 veckor bara rusat förbi!!!
Men nu känner jag nog att vi slöat klart. (Fick precis ett sms att min hylla från jotex finns att hämta på Ica, då blir det eld i baken på muris…)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar