Sidor

fredag 23 juli 2021

Körv en masse!

Igår hade jag lurat med mig Sofie till pappas stuga för att lämna Elliot. Alltså 4 timmars bilfärd (enkel resa) har väl aldrig gått så fort!!
Jag lockade med loppisar och god mat på nåt mysigt ställe i Ljusdal.
Slutar med att jag verkligen får be om ursäkt… Endast en loppis var öppen och det slutade med middag vid järnvägen. Fast det var rätt mysigt. Och gott.  Och loppisen som var öppen är ju supermysig! Men ändå… konstigt att ha sommarstängt. Och vem stänger 15.30 en helt vanlig torsdag?!?! Ja, nu borde jag kanske ha kollat upp det lite innan vi åkte, men jag är ju inte så strukturerad…
Blev en kasse med bra att ha från Lidl också. Iaf inte så tokigt! Vi hittade en SJUKT SNYGG vas som skulle kunna passa asbra hos Sofie också… men den går ju att köpa på flertalet ställen utifall det blir aktuellt… men den var RIKTIGT häftig! (Hahaha!! Försöker jag påverka dig nu Sofie…?)
Men det var jäkligt trevligt att hänga 16 timmar, eller var det längre?? Och Ica i Färila fick sig ju ett långt besök med ett stort inköp av korv… (JUSTJA!! Fyndade en jättefin ljuslykta på halva priset där också. Hurra!! Det hade jag glömt!! Nu blev jag riktigt glad på morgonkvisten!! Jag ligger fortfarande i sängen och latar mig. Är ju helt ensam. Fredrik jobbar och Ellis med morfar) vi verkar gilla korv i den här familjen….  Tur vi hade slut på mjölk och yoghurt så den fick plats i kylen… hur kan vi ha ett så fullproppat kylskåp och ändå "ingen mat"??? Konstigt det där!!! Iofs har vi också ett vääääldigt litet kylskåp.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar