Sidor

söndag 6 mars 2022

En ny kompis!

Så himla nöjd ändå med helgen. Jag tycker jag fått mycket gjort ändå. Fast jag laddade för två dagar i misär pga jäkla bihålor… jag har gått på promenader, dagens slutade med ett efterlängtat inköp; ett huvud från Hammar Posse. Perfekt bredvid ekollonet!!!
Har städat i de flesta fönstren, har bara ett kvar (det jobbigaste som jag spyr på när jag tänker på det). Tyvärr inte tvättade på utsidan, men insidan fick sig en omgång. Tvättat kläder, handdukar och sängkläder. Och såklart stickat två benvärmare, ej att förglömma!! Det tog ju lång tid ju.
En härlig produktiv helg!! Grabbarna har tränat både innebandy och hockey och nu tittar dom på a-lagets match. Orkar väl inte vara med trökiga mamman… Och imorgon är det ny vecka igen. Men så fort dagarna går nu för tiden så står det ju inte på så är det helg snart igen. Otroligt!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar